Sağolun arkadaşlar, sormadım sayın.

3000 TL'ye satacağıma çöpe atarım gider eğer piyasa böyleyse vay haline milletin.
bende baya satmak istiyordum on numara 7k topladıgım sisteme 2k diyorlar hocam dedim yakarım yinede vermem
rx570 ryzen 5 2600 li sisteme