Konuyu başka yerlere çeken arkadaşlar var. Eğlencemizide devlet karşılamasınmış. Konuda eğlenceden bahsettiğimi sanmıyorum. Artık öyle bir boşvermişlik içindeyimki tek amacımız kafamızı sokacak dökük bir ev ve karnımızın az buçuk doyması. Eğlenceymiş gezmekmiş zaten kimsenin umrunda değil cafeye oturup çay içmenin bile lüks sayıldığı dönemi herkes biliyor kimse inkar edip siyasetçilik yapmasın. Beğenmiyorsan git diyen arkadaşlar var isede keşke öyle bir şansım olsaydı