Ediliyor. Noter'e gidiyorlar, noter akıl sağlığı randevusu aldırıyor. Sonra diyorlar, ben buna hakkını verdim; öldükten sonra herhangi bir hak talep edemez diye. Sonra herkes yoluna gidiyor.