Siz haklı gibi görünüyorsunuz ama elinizde bağlayıcı bir sözleşme yok sanırım. Bu durumda arada kalan siz olabilirsiniz maalesef Çok geçmiş olsun. Umarım en az zararla atlatırsınız durumu...