Geçmiş olsun. Bahsi geçen rakamlar bir hayli büyük.
Kullanıcı sözleşmesinin konuya hakim kişilerce incelenmesi gerek.
Böyle bir durumu kimse yaşamak/yaşatmak istemez.
Umarım bahse konu tüm taraflar bu durumdan en az zararla sıyrılır.