gryrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam mesela ben bir konu hakkında doğru düzgün olumsuz yorum yoksa( o ürünü kullananlardan) tırsıyorum açıkçası çünkü herşeyin olumlu olduğu bir durum sıkıntılı oluyor 🙂
evet hocam mantıklı 😁 herşey mükemmel görünüyorsa bir terslik var yani