Biraz da grubun yaş ortalaması düştükçe böyle şeyler çıkıyor ortaya. Genç bir çocuk.. Daha 20 yaşında.. Giriyor gruba bir ego, bir kendine tam güven. Ben şöyleyim ben böyle yaparım. Sonra cortluyorlar hepsi

Yani bana göre tamamen yaş ortalaması ile alakalı bir durum bu. Tecrübe 1-2 yılda edinilmez..