Abi sen de yazsaydın ya ne yaptın ne karar verdin diye keşke. Vallahi senin konularına da girdim anasayfadan ama böyle astronot tasarımları vardı. Dedim benim istediğim hizmet 390 gibi bir şeydi 600 değildi diye dedim kendi kendime.
valla kardeşim bende unutmuşumdur kusura bakma. mesaj yoğunluğu olunca arada kaynıyor bazıları.
birde ben ısrarcılığı sevmiyorum açıkcası. yani herşey kararı verecek kişide bitiyor. ben üstelemiyorum.
evet verdiğim bayiliğin faydası kanıtlanana kadar uygun fiyattan sağladım. şuan 600tl değil 890 tl mesela

çünkü 50 üzerinde kişi 200 den fazla siteye kurulum yaptı. para kazananlar, fayda görenler hepsi ortada.
tüm forumun performans uzmanı olmasını da sağlayamam ki. sadece ilgisi olan, kararlı kişilere sunmaktan yanayım artık bayiliği (: