ahh edremitli dostum ah (: aynı yerde de yaşıyoruz.
ne güzel konuştun benle gidip de merdiven altı bayilik mi aldın.
nasıl kullanacağını onlar bile bilmiyor ki. sana öğretsinler.

kaldı ki bu hizmette ticaret konusunu açmanın yöntemlerini de bilmeden açmaya elbette cesaret edemezsin.
sana eklentiyi vermişler kendi başına bırakmışlar.
birşey diyemiyorum. ne diyim hüsranın için üzüldüm.
birgün yolun akçay taraflarına düşerse gel iki muhabbet ederiz
Sen o muydun habire konularını üstte görüyorum. Ben bizim konuşma kotası dolunca sildim, sonra da bulamadım seni diyorum nerde bu edremitli. Abi kusura bakma aynı paraya mecburiyetten ticaret puanı yüksek olandan aldım mecbur. Yoksa hatırlıyorum senin fiyatta ayarlama yaparız dediğini.