Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda pasif kazanç yazan birkaç şeyin peşinde koşarken kaybettiğim paralar..

-apk sitesi alayım dedim, satıcı bir haftadır bana otomatik sistem kurulumu videosu atacak(!)
-wp rocket bayiliği alayım dedim, satıcı "hiçbir şey bilmenize gerek yok" demesine rağmen kendi sitemde bile düzgün verim elde edemedim. Bu yüzden de ticaret konusu açmak için kendime güvenemedim.
-mobil oyun uygulama alayım dedim(Forumun en iddialı isimlerinden biri), ona da uygulamayı yaptırdım, uygulama benim telefonda çalışmıyor, sürekli hata veriyor. İletişime geçtim, "bizim telefonlarda sıkıntı yok" diyor, hadi dedim adamın ekmeğiyle oynamayayım, başka bir uygulama ile takas yoluna girdik, ondan da 3 gündür ses yok, hayırlısı. Şikayet konum yakındır.

Tüm bunlar için de neredeyse 1.000 tlm gitti. Eksiği yok, fazlası var. Yani demem o ki. Bu başlığı okuyan herkes bence bana bir pm atsın. Ben de tecrubelerimi daha detaylı paylaşayım.
ahh edremitli dostum ah (: aynı yerde de yaşıyoruz.
ne güzel konuştun benle gidip de merdiven altı bayilik mi aldın.

nasıl kullanacağını onlar bile bilmiyor ki. sana öğretsinler.
kaldı ki bu hizmette ticaret konusunu açmanın yöntemlerini de bilmeden açmaya elbette cesaret edemezsin.

sana eklentiyi vermişler kendi başına bırakmışlar.
birşey diyemiyorum. ne diyim hüsranın için üzüldüm.
birgün yolun akçay taraflarına düşerse gel iki muhabbet ederiz