Tecrübe oldu deyip geçin, ki bence gerçekten de öyle.

Bu bütçeyle alınacak uygulamadan büyük beklentilere girmek hata olur zaten.

İlk iki maddeye gelecek olursak da, sizin yönetmediğiniz iş sizin işiniz olamaz. Bence ilk iş kendi başınıza neler yapabileceğinizi keşfetmelisiniz.