elbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
izninle bende fiyat alabilirmiyim acaba?
Elbette zaten konunun amacı teşekkürümüzü dile getirerek daha da fazla kişinin görmesi ve hizmet alması Kargo dahil 29 lira ödemiştim sanırım

BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Afiyet olsun, biz de iletişime geçelim @SelimD; arkadaşla müsait vakitte.
Size de şimdiden hayırlı olsun