izninle bende fiyat alabilirmiyim acaba?
Elbette zaten konunun amacı teşekkürümüzü dile getirerek daha da fazla kişinin görmesi ve hizmet alması

Kargo dahil 29 lira ödemiştim sanırım
Afiyet olsun, biz de iletişime geçelim
@SelimD; arkadaşla müsait vakitte.
Size de şimdiden hayırlı olsun