Kurallarda bot hesap satışı yasak ama tüm konularda yok denecek kadar etkileşimi azdır yazıyorlar. Sanki bot değil de etkileşim olacak gibi gösterilmek isteniyor. Gördükçe report ediyorum fakat zannetmiyorum bitebileceğini.