Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kurallarda bot hesap satışı yasak ama tüm konularda yok denecek kadar etkileşimi azdır yazıyorlar. Sanki bot değil de etkileşim olacak gibi gösterilmek isteniyor. Gördükçe report ediyorum fakat zannetmiyorum bitebileceğini.