Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anda tek korkum bu...
Umarım o kadar emek verdikten sonra ban falan yemem
Beni banlasalar bu kadar gurur yapmazdım zaten. Madem böyle süreklilik gösteren bir trafik var, banlamaları lazımdı beni.