Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun, Elektrikte olan her cihaza dikkat etmek lazım..
Çok teşekkür ederim.
Kesinlikle dikkat etmek gerek.

Aslında fişte bir şey bırakmam fakat Ankastre olduğu için insanın aklına hiç gelmez.
Yaşayacak ömrümüz varmış.

Forumda paylaşmak istedim herkes dikkat etsin diye. Mikrodalga gerçekten çok tehlikeli bir cihaz.