delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı modeli şu an kullanıyorum, gerçekten mükemmel bir seri. Tek tavsiyem güncelleme yapmayın Catalina candır.

Hayırlı satışlar.
aynen öyle xcode kullanmak için yükselttim geri döndüm
catalina candır