Yerel rehberlerin yorum yaptığında adının altında yerel rehber diye yazıyor ama hocam örn;
benim yaptığım yorumlarda bir şey yazmadığı için olmadığı mı düşünüyordum, teşekkürler.
Hocam bildiğim kadarıyla en az 4. seviye rehber olmanız lazım birde bildiğim kadarıyla kekndinizde gözükmüyor