Kulepin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o bar dolunca 4 oluyoruz hocam. evet yerel rehbermişim sordum bir arkadaşa
Yerel rehberlerin yorum yaptığında adının altında yerel rehber diye yazıyor ama hocam örn;

benim yaptığım yorumlarda bir şey yazmadığı için olmadığı mı düşünüyordum, teşekkürler.