Ainslord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buna kısaca DM duyuru deniliyor hocam, istediğiniz ücretsiz bot altyapısı çoğu açık kaynakta mevcut ancak bu olay ToS kurallarına aykırı haberiniz olsun.

Tarayıcıya Dm duyuru hazır altyapı yazmanız yeterli(çok çok az bilginiz olsa yeter botu kullanmak için)

teşekkür ederim araştırdım fakat yapımını anlamadım. Kimisi kod dosyası vermiş klasöre atın demiş. Kimisi yazılım ile kod yazıyor vs.

Bir de kurallara aykırı ise hiç uğraşmayayım.