Aleyküm selam 👋
Bilmediğimden soruyorum aylık sözleşme de yapılamıyor mu ?
sorduklarım hep yıllıktı aylık var mıdır bilgim yok maalesef
OKulların kapanacağını sanmıyorum ama ev sahipleri de haklı bir yandan.
Daha liseler açıldı şimdiden 200e yakın sınıf karantinaya alındı maks üniler açıldıktan 1 ay sonra kapatırlar diye düşünüyorum 😇 ev sahipleri de kendince haklı ama işte virüs belası işte