tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selamm
Aleyküm selam 👋
MuhsinArik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmediğimden soruyorum aylık sözleşme de yapılamıyor mu ?
sorduklarım hep yıllıktı aylık var mıdır bilgim yok maalesef

muhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
OKulların kapanacağını sanmıyorum ama ev sahipleri de haklı bir yandan.
Daha liseler açıldı şimdiden 200e yakın sınıf karantinaya alındı maks üniler açıldıktan 1 ay sonra kapatırlar diye düşünüyorum 😇 ev sahipleri de kendince haklı ama işte virüs belası işte