fiyatlandırma için birşey diyemeyeceğim ben de ama şu durum unutuluyor sanırım her işte olduğu gibi. yapılmış bir şeye sonradan müdahil olmak işin en zor kısmıdır. bu yazılımda da böyledir, projelendirmede de böyledir. ama insanlar "ne yaptın hocam, ben bu işe sıfırdan giren arkadaşa bu kadar vermedim" diyebiliyor. bu durumda senin yapacağın hocam "eyvallah" diyerek muhabbeti kesmek olacak. yani sonuçta serbest piyasa bu. senin emeğine biçtiğin fiyat bu olabilir. ahmet gider bunu 50 liraya yapar, mehmet çıkar 500 lira ister. bu durumda müşteri hangisini tercih ederse artık. ucuz olanı tercih ettiğinde eğer sorun yaşarsa da çıkıp serzenişte bulunmaması gerek. seçim içinde sadece fiyat odaklı yaklaşıp seçim yapan kendisi.