Evlilik zor müessese oldu hocam. Bende konuşuyorum ediyorum ama o sorumluluk alabilecek kadınlar kalmadı herkes özgür ve tek yaşamak istiyor birine bağlanmak istemiyor. Erkekler içinde durum aynı. O yüzden bilindik sizlerinde tanıdığı olmalı. Anneler iyi insanları bulmakta ustadırlar.