Sabah namazı için camiye gittim. Cüz okundu namaz kıldık. Sabah 06:10da Bayrampaşa Vatan mah. Bulunan ikametime geçtim. Sabah 08:00de komşularım işe çıkmışlar kapım kapalıymış. Bende normalde uyumazdım camiiden gelince. O sabah uyudum. Telefonum alarmı her zaman 10:00 ayarlı. Telefonuma saat kaç olmuş diye bakmak isterken telefonum yoktu. Yanı başımda 1 mt ötede olan bilgisayar masasına baktım tel şarjda mı diye. Bakınca hayatımın şokunu yaşadım. Telefon laptop cüzdanım da bulunan param. Küçük bir masaya bıraktığım 30 TL kağıt 5tl bozuk parayı bile çalmışlar . 3ncü katta oturuyorum. Çatıdan pencereyi açıp girmişler uykum normalde çok hafif işin tuhaf yanı bunlar daha rahat hareket edebilmek için Sprey kullanmışlar ben şoku yaşarken ayakta zor duruyordum. Göz kapaklarım ağırlaşmıştı. O denli etkili. İstanbul'da ikamet eden arkadaşlar lütfen dikkat etsinler. 3 ekip polis ayrı ayrı geldi. Hepsi boşşş. Zerre umurlarında değil. Yaklaşık 18bin zararım oldu. Emanet para da vardı. Herşey silip süpürmüşer. Doğuma büyüme Diyarbarkır'lıyım çok samimiyim böyle hunharca bir hırsızlık görmedim. Odamı darmadağın etmişler. Konuyu açıp açmamak gibi tereddüte girdim. Olaki başkasının başına aynı olay gelmesin diye yazdım. Lütfen Dikkatli olun. Ben yandım siz yanmayın. Ayrıca laptop faturası bulamadım veremedim emniyete. Telefon faturasını verdim açıkçası hiç umudum yok.
( Konuyu yanlış yerde açmış isem affola.)