voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi daha çok kurumsal ve gelişmiş, haliyle geliri artmıştır. O zaman ile şimdi aynı durum değil hocam.
Ne zaman satildigini bilmiyorum hocam ben 2-3 yıldır biliyorum r10'u.