Evet 18 yaşından sonra boy uzar ama çok sıkıntılı kemiklerini kesiyorlar ve arasına demir tarzı birşey koyuyorlar o kemiklerin arasında boşluk olduğu için o kemikler gelişiyor ve boyunuz uzuyor ama uzama süresinde ağrı olduğu söyleniyor