Mutlaka ihtiyaç duyanlar da vardır.
Ayrıca biz 3.0.2.0 da takılı kalmadık Kendimizi ve Modülleri mümkün olduğunca Güncel tutmaya çalışıyoruz.
Haklısınız muhakkak vardır..
valla benim için zor iş hocam modüller tamamsa tema hata veriyor tema tamamsa modüller hata veriyor.
En son sürüme özel bir tema yaptıracağım en son sanırım öyle olacak gibi. Son sürüm takıntım olmasına rağmen bir türlü 3.0.2 den çıkamadım

)