DijitalMevzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tşkler de kimse sürümü günceleyemiyor ki çoğunluk 3.0.2 de tıkıldı kaldı
Mutlaka ihtiyaç duyanlar da vardır.
Ayrıca biz 3.0.2.0 da takılı kalmadık Kendimizi ve Modülleri mümkün olduğunca Güncel tutmaya çalışıyoruz.