Ne tür oyunlar oynarsın? Derslerin için özellikle kullanman gereken bir program (autocad, solid, photoshop vb. ) var mı?
Şuana kadar pek oyunlarla arası iyi olan birisi değilim yavaş yavaş oynamaya başlayacağım.
Programlama vs şuan tam hakim değilim ne kullanacağımıza 1. sınıfa yeni geçtim.