arkadaşlar iTunes haricinde bilgisayardan iPhone'a müzik atabilmek için kullanacağım ücretsiz bir program var mı birkaç tane denedim ama ücretliler kısmi bir islem yapıyorlar ya da hiç yapmadan direkt ücretli versiyonunu kullanmamı istiyorlar ifunbox kullanıyordum ama niyese onda da hata alıyorum işlemi gerçekleştirmiyor başka bildiğiniz var mı rahat kullanımlı ücretsiz program.

Not: iTunes yeni versiyon çıkarmış win10 istiyor eski versiyonu da açtığım zaman yeni surum var diyerek uygulamayı açmıyor ben de win7 kullandığımdan dolayi itunesi kullanamıyorum o yüzden alternatif bir programa ihtiyacım var