Doğma büyüme İzmirli olarak ve 3 yıldır deu de okuyan biri olarak bana göre İzmir okunabilecek en güzel yerlerden biridir ve yaşam konusunda da gayet tatmin edici Üniversiteden üniversiteye insanları ve yaşadığın bölge farklılık gösterebilir. Üniversite belirtirsen daha iyi bilgi alabilirsin .