İlk Türkiye kartımla almak istedim ve fiyat doğruydu. Sonra yabancı kartımla almak istedim ve fiyatı bir anda 9 usdye çıktı. Allah'tan o kadar para yoktu da çekmedi. Geri bir daha tr kartımla tr fiyatından alıp kullanmaya başladım.

Ha bunun suyunu çıkarıp da bu karardan vazgeçilme kararı alınma ihtimali var mı bence var. Millet pep kartı ile oluşturur hesapları. Sonra yabancılara 4 dolardan satsa bile kar...
Herkesin ticareti kendine tabii ama eğer bu dediğim olursa umarım yapılan bu güzelliği bozmaz.