en güzel yaşlarındasın, şimdi ne desek boş, zamanla bazı şeyleri tecrübe edeceksin ama aynı hataları tekrar yapacaksın, karakter çatışması illa ki olacak başka ilişkilerinde de, Biraz fazla sıkmışssın kızı, fazla üzerine düşmüşsün, kendini çok önemsemiş, iki güzel söz de başkasından duyunca seni bırakmış, Zamanla kendine olan güvenin artar ve gerçekten sana sadık seni sevecek, senin de aynı şekilde ona değer vereceğin biri ile karşılaşırsın.. Şimdilik takma kafana