Dostum, bu yaşlarda "ilişki" dediğimiz durum olmaz. Dolayısıyla çok üzülmene gerek yok. Hayat üzülmek için çok kısa. Ama önünde uzun bir yol var. Sana önerim karşı tarafı incitmeden duygularını belirtip, içini boşaltman ve rahatlaman. Ardından önüne bakman gerek. Hoşgeldin foruma