Ah kardeşim. Büyük geçmiş olsun. Benzer şeyleri hepimiz gördük geçirdik. Sana tavsiyem üzülmen değil, sevinmen öyle bir kişiden kurtulmuşsun. Tabii ki ne kadar üzülme desem de fayda etmeyecek ama. Ne yap biliyor musun ? Kendine bir uğraş bul Asla ve asla o kişiyle beraber olma.. Aklına takılan olur bir şey olur , her zaman burdan özel mesaj göndererek sorabilirsin. Elimden ne gelirse yaparım. Büyük Geçmiş olsun