Burada hazır yapılmışı var (: elektrik şirketleri özelleştirildi de ne olduğunu görüyoruz hepimiz. Düşünsenize vergi daireleri vs de özelleşirse ne hale geliriz. Devlet kurumlarını özelleştirmek yerine yapılacak tek şey Sayıştaş'ı tam bağımsız ve erk sahibi yapmak. Güçler ayrılığını sonuna kadar güçlendirmek. Yoksa ister tüm kurumları özelleştirin veya her şeyi devlet kontrolüne alın sonuç yine aynı olur. Vatandaş çeker tüm zulmü. Denetim ve yaptırım sistemi tam bağımsız olmadıkça hiçbir çözüm işe yaramaz.