Kulepin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamdır en yakın zamanda yazılımımızı yapacağız Ben bir işe kafayı takttımmı yaparım Rakip olmaya gerek yok dostluk her zaman iyidir.
Umarız ki her şey istediğiniz gibi olur Rakipten kastımız düşmanlık değildir Biz kimseyi düşman olarak görmeyiz. Yazılım konusunda yardıma ihtiyacınız olursa da bize ulaşabilirsiniz hiç problem değil