Bana satış strajesisi gibi geldi yine. Neden şikayetler ve davalar olacakmış? Olursada lsun sıkıntı yok haklı çıkacaksam.
Bizim satış yapmak için bu konuda sizin işinizi engellemek gibi şeylere ihtiyacımız yok

Siz her şeyi satış stratejisi gibi düşünüyorsunuz
Lütfen buyurun yazılımı yapın ve karşımıza rakip olarak gelin, biz memnun oluruz