Kulepin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana satış strajesisi gibi geldi yine. Neden şikayetler ve davalar olacakmış? Olursada lsun sıkıntı yok haklı çıkacaksam.
Bizim satış yapmak için bu konuda sizin işinizi engellemek gibi şeylere ihtiyacımız yok
Siz her şeyi satış stratejisi gibi düşünüyorsunuz

Lütfen buyurun yazılımı yapın ve karşımıza rakip olarak gelin, biz memnun oluruz