Normal şartlarda özelleştirmeyi destekleyen birisiydim bunun sebebi devlet içindeki ayrımcılıklar üst kademenin altını kendi istediğine göre doldurmasından dolayıydı.

Fakat günümüz şartlarında yetersiz denetimden dolayı özelleştirilen şirketler , çalışanlarını sömürüyor , kafalarına göre zam yapıyor , at koşturuyorlar.

İki taraf'da şuanda sıkıntılı