Konu
Sizce devlet kurumları tamamen özelleştirilmeli mi ?
10-09-2021, 14:32:37
#3
imLoading
Özelleştirilmeli. Devlet kadrolarında çok boşu boşuna maaş alan var, denetleme yok vs. En azından özelleştirme olunca daha sıkı oluyor.