Hocam devlet ne kadar özelleşirse devlet yıkılması o kadar kolaylaşır
büyük holdinglere şirkete gebe kalırsın devletsiz vatansız bayraksız
sadece para düzenine ve firavun düzenine esir kalırsın
aslında devletin özel sektörü azaltıp karaborsayı faizciliği pahalılığı önlemesi gerekir tüm ülkelerde böyle olması gerek ama her şey özel sektöre kayıyor ondan sonra pahalılık oluyor önü alınamıyor
devlet odur ki vatandaşının ekmeğini bile kendisi satmalıdır
şu olabilir boş maaş alan kadoruları bölümleri kapatırsın
bizim ülke de boş maaş alanlar
- Muhtarlar
- Belediye Başkanları
- Milletvekilleri
- Bu bölümler dizayn edilmeli kaldırılmalıdır
Tek askeri güç sistemi kurulmalı
Polis asker jandarma zabıta değil de tek bir güç olmalı