Hocam devlet ne kadar özelleşirse devlet yıkılması o kadar kolaylaşır

büyük holdinglere şirkete gebe kalırsın devletsiz vatansız bayraksız

sadece para düzenine ve firavun düzenine esir kalırsın

aslında devletin özel sektörü azaltıp karaborsayı faizciliği pahalılığı önlemesi gerekir tüm ülkelerde böyle olması gerek ama her şey özel sektöre kayıyor ondan sonra pahalılık oluyor önü alınamıyor

devlet odur ki vatandaşının ekmeğini bile kendisi satmalıdır
şu olabilir boş maaş alan kadoruları bölümleri kapatırsın

bizim ülke de boş maaş alanlar

- Muhtarlar

- Belediye Başkanları

- Milletvekilleri

- Bu bölümler dizayn edilmeli kaldırılmalıdır

Tek askeri güç sistemi kurulmalı

Polis asker jandarma zabıta değil de tek bir güç olmalı