Burun estetiğindeki hedefiniz çok önemli. Ve kesinlikle operasyonu yapacak olan da. Uzun yıllar burnumda kırık kaynaklı deviasyon vardı ve bir türlü cesaret edemiyordum.Sonra çevremde bir sürü arkadaşım farklı hastanelerde farklı hekimlere operasyon yaptırdılar.(istanbul'da). Bir arkadaşım ise izinde burun estetiği yaptırmış biz yüzündeki değişimin sebebini burun estetiği yaptırdığını öğrendikten sonra anladık inanılmaz bir değişim. Doktor bilgisi aldım ve (İzmirde bir prof.) randevu alarak gittim. İyiki de gitmişim.Yıllar önce kırılmış deviasyona uğramış ve uç kısmı neredeyse bağımsız hale gelmiş olan burnumu şişlik morluk gibi semptomlara bile maruz bırakmadan hallettik. Allah razı olsun. Sadece 1 kez kontrole gittim. O kadar. 2 gün burun içi silikon tampon takılı kaldı.1 hafta burun üzerinde alçı kaldı . Burun altı dikişlerinide İstanbul'da aldırdım. Sonuç olarak her operasyonun farklı sonuçları ve yapılış şekilleri vardır . Hekimden hekime herşey değişebilir. Önemli olan doğru hekimi bulmaktır. Hekim adını öğrenmek isterseniz araştırmanız için de özelden yazarsanız paylaşayım.