Cerrahi Burun estetiği ameliyatı olan var mı
Nefes Zorluğu oluyor mu? Veya kötü yanları neler
İlerki zamanlarda ne tür olumsuzluklar oluşabilir
Devlet hastanesinde olursanız muhtemelen çok sancılı geçer. Ama işini iyi yapan bir doktora yaptırırsanız hiç bir problem yaşamazsınız. Ben 2019 da yaptırdım tamamen estetik amaçlıydı nefes zorluğu aksine burnumdan eskiye nazaran çok çok daha rahat nefes alıyorum. herhangi bir kötü yanı bugüne kadar görmedim fakat yaşayacağın bazı şeyler ameliyattan sonra içeri tampon koyuyorlar 3-5 gün o rahatsız ediyor çıkartıldıktan sonra rahatsın. Sakın ameliyatını estetisyene yaptırma kgb uzmanı olan bir doktora yaptır eğer yaptıracaksan.