neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatı uygunsa ve sadece yazılımsal sıkıntı varsa boşa iade etmişsiniz, geçmiş olsun.
Donanımsal olduğunu düşünüyoruz microsoftun kendi sitesinden indirip kuruldu windows fiyatta 10 bin tlye geldi bize taksitli alınca limit yandı bi yolu felan yok mu acaba :/