Memnunmusunuz hocam ve ne tür şikayetiniz için oldunuz estetik yönden değil mi
Tamponlar çıkınca o ilk nefes sanki daha önce hiç nefes almıyor gibi hava geliyor. Tek sorun bana göre ara ara burnunuz tıkanıyor, bir ay kadar burun içi kuruluk oluyor onda da doktorun verdiği nemlendirici krem gibi şeyi kulak çubuğu ile burun içine sürdüm. Bir de benim estetik ve burun kaldırma olduğu için burnumu hiç ellemeden sümkürmeyi öğrendim
2 burun ameliyatı sonrası top ile oynanan spotlara veda ettim artık seyirci olarak katılıyorum.