tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Net olarak bilemem ama aşı kartında 2 aşı varmı diye bakıyorlar. Tarine bakıyorlarmı tam bilmiyorum

Sanırım 2nci aşıdan 14 gün geçmesi lazım net bir bilgi yok hiç bir yerde