furkansrby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kasım doğumlu hocam binemez mi yani?
2003 kasımda 18 i bitirmiş oluyor malesef az yukarda yanlış söylemişim. kardeşiniz her şekilde 18 den gün almış.