ben de olalı 40 gün oldu hala burnumun içi yara olduğu için kuruyor ve kuruyunca biraz rahatsızlık oluyor ama tuzlu suyla ıslanınca açılıyorum en sıkıntılı günler ilk 3 gün oluyor benim yüzüm öyle bir şişmişti ki gözlerim açılmıyordu

görünüş olarak ama perfect çok memnunum