serkancelik1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
300 TL Vermiş olamazsınız buna. Bu şaka demi?
Kullanıcı adını satın aldığım kişi almıştı hocam sizin 300 tllik logolarınız varsa sizinkinide değerlendirmek isterim