macrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana Zorunlu Dendi Öğlen 2.30'da Oldum 5.30'da E-Nabızda Sonucu Gördüm Yaptırmanızı Tavsiye Ederim Sonra Alınmaz Falan
Peki istediler mi orada pcr testini yoksa 18 yaş altısın diye geç mi dediler?