tlgsari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üyelik sildirmek isteyenler için bir sebep soruluyor mu acaba? Bilgisayardan program silerken bile sebep soruyor Bence neden ayrıldıkları ile ilgili bir form yapılabilir. Bu sayede problemlerin sebepleri bir nebze belli olur düşüncesindeyim.
Yok hocam ne gerek var. Buradan gidenler hep yakışıklı insanlar. Bu yüzden yol yakışıyor onlara